Ga naar de inhoud
Vliegrampfaro

Vliegrampfaro

Zoeken
  • Home
    • Crash Martinair flight MP495 in Faro, Portugal
      • Impact on front part of crashed DC10 MP495
    • Waarom deze site
    • Contact
    • Anthony Ruys Stichting
  • Actueel
    • Rechtszaken
      • Geen Bewuste Roekeloosheid?
      • Onbewuste roekeloosheid?
      • Professional Standards
    • Artikel met anonieme bron
    • (Na) EenVandaag uitzendingen 2016
  • Crash
    • Na de crash
    • Overzicht directe crashgevolgen
    • Crash impact voorste gedeelte Anthony Ruys
  • Oorzaak
    • Het onderzoeks rapport
      • 1994: verhuld eerherstel voor waarnemings-vermogen passagiers
    • Uit het onderzoeksrapport
    • Ervaring bemanning op de DC-10
    • Vluchtvoorbereiding
    • Vuur en alarm voor de crash
    • Meerdere verklaringen van de bemanning
    • Onderzoek Horlings – AvioConsult
    • Bedrijfscultuur Martinair
    • Over vermijdbaarheid en onvoldoende geleerde lessen van de crash
  • Gevolgen
    • Martinair en schaderegeling
    • FARO Steunfonds
    • Martinair en tekortschietende (psycho-sociale) nazorg
    • Waarom de gevolgen enquêtes
    • Uit de gevolgen enquêtes
    • Gevolgen van gebrekkig onderzoek
    • Licht Traumatisch Hersenletsel
    • Vliegen is te veilig
  • Herdenken
    • Jaarlijkse herdenking
    • Foto impressie 25e herdenking in 2017
    • Monument Martinair crash in Faro
    • Plaquette in Faro
  • Publicaties
    • Persoonlijke verhalen
    • FARO: de ramp na de ramp
    • FARO: de ramp na de ramp 2
    • The Crisis After The Disaster
    • FARO: de crash, het conflict, het onderzoek, na de ramp
    • A Última Aterragem / Final Landing
    • Onderzoek rapporten
    • FARO gevolgen enquetes
    • Links

25e herdenking Martinair crash in Faro 6 strijkensemble

28 december 2017 1600 × 1200 Foto impressie 25e herdenking in 2017

Strijk ensemble

Vorige afbeelding
Volgende afbeelding

Crash, oorzaken en na-fase zijn complex en ingrijpend. Dit wordt vaak niet herkend.

Ondersteund door WordPress